Την επανειλημμένη αδιαφορία και ανικανότητα της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου και της Καρπάθου με την ηπειρωτική χώρα και τα υπόλοιπα νησιά φέρνει στη Βουλή με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής και τ. Υφυπουργός Πολιτισμού Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης. Η επίκαιρη ερώτηση κατατέθηκε την Πέμπτη 9 Μαΐου και απευθύνεται στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστο Στυλιανίδη.

Συμφώνως με το κείμενο της επίκαιρης ερώτησης οι κάτοικοι της Κάσου και της Καρπάθου ταλαιπωρούνται επί μακρόν με τις παλινωδίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι οποίες ενίοτε προκαλούν τον «ακτοπλοϊκό αποκλεισμό» των νησιών και τους εξαναγκάζουν να απαιτούν από το κράτος την αυτονόητη τακτική σύνδεσή τους με την ηπειρωτική χώρα, αλλά και τη Κρήτη και τη Ρόδο. Αυτή τη φορά, κατόπιν σχετικής απόφασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι κάτοικοι της Καρπάθου και της Κάσου ενημερώθηκαν ότι κατά τη διάρκεια της ακινησίας του πλοίου «BLUE STAR CHIOS» από τη 13η Μαΐου 2024 έως την 6η Ιουνίου 2024, η γραμμή της Κασοκαρπαθίας θα καλυφθεί από το, γνωστό σε αυτούς, επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» της εταιρείας «ΑΝΕΚ LINES».

Ένα χρόνο μετά τις θριαμβολογίες της Κυβέρνησης για τη δρομολόγηση του «BLUE STAR CHIOS» και την αντικατάσταση του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», οι κάτοικοι της Κάσου και της Καρπάθου αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Η αντικατάσταση αυτή συνεπάγεται τη μείωση των δρομολογίων στη γραμμή από τρία σε δύο εβδομαδιαίως, αλλά και τη μείωση των προσεγγίσεων με τη Κρήτη από δύο σε μία εβδομαδιαίως. Πρόκειται για λύση «στο πόδι», που προκαλεί μεγάλα προβλήματα, ιδίως, στη τροφοδοσία των νησιών. Η μείωση των δρομολογίων συμπίπτει με την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δηλαδή σε μία στιγμή όπου ανοίγουν οι περισσότερες επιχειρήσεις και οι ανάγκες του νησιού αυξάνονται κατακόρυφα. Ιδίως σε ό,τι αφορά τη τροφοδοσία των νωπών προϊόντων, όπως φρούτα, λαχανικά κ.α., το πρόβλημα είναι εντονότερο, αφού τα νωπά προϊόντα έρχονται κυρίως από την Κρήτη, με αποτέλεσμα δηλαδή κατά την ανωτέρω περίοδο η προμήθειά τους να γίνεται μία φορά την εβδομάδα. Γίνεται ευχερώς αντιληπτό ότι θα σημειωθούν σημαντικές ελλείψεις. Πρόκειται για οπισθοχώρηση στα κεκτημένα των νησιωτών μας, που τους πλήττει καίρια.     

Ο κ. Νικητιάδης ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό πως σκοπεύει να αντιμετωπίσει τη διαμορφωθείσα κατάσταση, ώστε να αποφευχθεί η μείωση των δρομολογίων κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου, όπου αυξάνονται οι ανάγκες τροφοδοσίας των νησιών και των επιχειρήσεων;  Εξετάζει το αρμόδιο Υπουργείο το ενδεχόμενο της δρομολόγησης του «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» με ένα επιπρόσθετο δρομολόγιο, που θα συνδέει την Κάρπαθο και την Κάσο με τη Κρήτη και τη Ρόδο, όπως άλλωστε έχει συμβεί στο παρελθόν, όπως και τη δρομολόγηση του «BLUE STAR PATMOS» με ένα δρομολόγιο εβδομαδιαία από Πειραιά προς Ρόδο-Κάρπαθο-Κάσο από 15-6-2024 έως 15-9-2024, δρομολόγιο που εκτελείτο μέχρι 31-12-2023 και βοήθησε σημαντικώς την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη των νησιών μας;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Τεχνικά Cookies
Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Απομνημόνευση επιλογών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες
Open Privacy settings