Από το ακριτικό Αγαθονήσι, το βορειότερο νησί της Δωδεκανήσου ξεκίνησε τη καθιερωμένη περιοδεία του για τη Μεγάλη Εβδομάδα ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ και υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης του Κόμματος, Γιώργος Νικητιάδης. Ο κ. Νικητιάδης επισκέφθηκε το Αγαθονήσι τη Μεγάλη Δευτέρα 06 Απριλίου 2026.

Πρώτος σταθμός της επίσκεψής του ήταν το Επιτηρητικό Φυλάκιο Αγαθονησίου, όπου έγινε δεκτός από το προσωπικό και αντάλλαξε ευχές ενόψει της Μεγάλης Εβδομάδας. Η επίσκεψη στο ΕΦ είχε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς πραγματοποιήθηκε σε ένα από τα πιο ακριτικά σημεία της πατρίδας, εκεί όπου τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων υπηρετούν με αυταπάρνηση, επαγρύπνηση και υψηλό αίσθημα ευθύνης, κρατώντας ζωντανή και αδιαπραγμάτευτη την ελληνική παρουσία στα θαλάσσια σύνορα της Ελλάδος.

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Νικητιάδης είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Αγαθονησίου Ευάγγελο Κόττορο και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του νησιού. Ο Δήμαρχος υποδέχθηκε θερμώς τον κ. Νικητιάδη και αναφέρθηκε στη διαρκή παρουσία και στη στήριξη που έχει προσφέρει στο Αγαθονήσι.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Δήμαρχος έθεσε ως δύο μείζονα ζητήματα για το νησί την καθυστέρηση στην επέκταση του λιμανιού και την κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου. Πρόκειται για δύο παρεμβάσεις απολύτως κρίσιμες για την καθημερινότητα των κατοίκων αλλά και για την αναπτυξιακή προοπτική του Αγαθονησίου. Ακολούθησε συζήτηση με τους Δημοτικούς Συμβούλους για τα ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία. Από την πλευρά του, ο Γιώργος Νικητιάδης τόνισε την αγαστή συνεργασία που έχει με τον Δήμαρχο του νησιού. Υπογράμμισε ακόμη ότι χωρίς ουσιαστική ανάπτυξη των υποδομών δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική αναπτυξιακή προοπτική για το νησί, σημειώνοντας ότι ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης, αρκεί η Πολιτεία να εξασφαλίσει τις βασικές προϋποθέσεις για τη στήριξη της νησιωτικότητας και της τοπικής οικονομίας.

Στο πλαίσιο της παρουσίας του στο νησί, ο κ. Νικητιάδης παρακολούθησε και την Ακολουθία του Νυμφίου, συμμετέχοντας μαζί με τους κατοίκους του Αγαθονησίου στο κατανυκτικό κλίμα των ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας.

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίας του στο Αγαθονήσι ο κ. Νικητιάδης δήλωσε:

«Η παρουσία μου στο Επιτηρητικό Φυλάκιο Αγαθονησίου είναι αποτελεί πράξη και υποχρέωση τιμής και σεβασμού προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν σε αυτόν τον ακριτικό τόπο. Εδώ, στο βόρειο άκρο της Δωδεκανήσου, η Ελλάδα υπερασπίζεται καθημερινώς την παρουσία της, με ανθρώπους που στέκονται άγρυπνοι φρουροί της εθνικής μας κυριαρχίας, με πίστη στο καθήκον, με εθνική συνείδηση και με ακλόνητη αφοσίωση στην πατρίδα. Το Αγαθονήσι είναι ζωντανό σύμβολο της εθνικής μας αξιοπρέπειας, της εδαφικής μας ακεραιότητας και της συνέχειας του Ελληνισμού στο Αιγαίο. Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους όσοι υπηρετούν εδώ, αλλά και στους ακρίτες νησιώτες μας που κρατούν τα νησιά μας ζωντανά, με αντοχή, πίστη και περηφάνια. Η πατρίδα οφείλει να στέκεται δίπλα τους.

Η συνάντησή μου με τον Δήμαρχο και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά ότι η στήριξη των ακριτικών νησιών περνά και μέσα από τα έργα υποδομής που έχει ανάγκη ο τόπος. Γιατί ισχυρά σύνορα σημαίνει και ισχυρά, ζωντανά, λειτουργικά νησιά».

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Τεχνικά Cookies
Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Απομνημόνευση επιλογών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες
Open Privacy settings